- O nama
- Proizvodi
-
Brendovi
- Adria D'oro
- AIA
- BB klekovača
- BMI
- Boiron
- Borgo Molino
- Callebaut
- Caputo
- Campina
- Cipiripi
- Crea
- Come a Casa
- Čokolend
- Caffe Vergnano
- Capannelle
- HOPLA
- Corte Buona
- Debic
- De Nigris
- Farchioni
- Fine and Deli
- Frico
- Violife
- Fontoliva
- Felsina
- Gavrilović
- Giovanni Rana
- Granoro il Primo
- IVV
- Joya
- Kaserei Champignon
- Kraš
- LambWeston
- Linco
- Masciarelli
- Mlekovita
- Mastri Birrai Umbri
- Mautner Markhof
- Montorsi
- NOY NOY
- Paraćinka
- Picnic
- Pelzmann
- Polca
- Pucci
- Pidy
- Rivetto
- Sandrone
- Schlumberger
- Sorger
- Tasca D'Almerita
- True Story
- Trevalli
- Viotros
- Woerle
- Zanetti
- Prodaja
- Logistika
- HoReCa
- Marketing i PR
- Karijera
- Kontakt
Podrška
Sektor prodaje pruža i kompletnu podršku celokupnom spektru prodajne mreže kroz visoku frekventnost komunikacije i terenskog servisiranja sa ciljem da naši brendovi uvek budu plasirani na pravom mestu, u pravom trenutku, na pravi način.
Komunikacija sa prodajnim kanalom pretpostavlja svakodnevnu razmenu svih informacija koje nam mogu pomoći da unapredimo plasman i distribuciju artikala, koje mogu doprineti poboljšanju međusobnih poslovnih procesa, i koje čine skup svih povratnih informacija o stanju tržišta.
Terensko servisiranje se vrši kroz visoku frekvenciju obilazaka maloprodajnog kanala koje obuhvata sve aktivnosti vezane za redovno snabdevanje najsvežijim artiklima (isporuka robe se obezbeđuje i garantuje u roku od 12 do 48 sati od kreiranja trebovanja) i upečatljivu istaknutost bredova. Ovime brinemo da naši brendovi budu na raspolaganju potrošačima na beskompromisno najkvalitetniji način.
Praćenje efikasnosti naše podrške maloprodajnom kanalu, kao i planiranje, kontrola i izveštavanje, vrše se primenom najsavremenijih IT rešenja (ERP, Mobile Ordering).
Ono što dodatno krasi naš sektor prodaje jesu ljudi koji prolaze kroz kvalitetnu asortimansku i trade obuku, stiču odlične veštine komunikacije u rešavanju izazovnih situacija i poseduju odgovornost, pouzdanost, upornost, motivaciju i ljubav prema poslu kojim se bave. Skup njihovih karaktera predstavlja kamen temeljac u gradnji SILBO odnosa sa maloprodajnom mrežom.